Multivan става хибрид

/ Информатор

Новото поколение на великия фолксвагенов бус навлиза леко в електрическата ера

Вановете напоследък стават все по-малко, но един от тях сакаш не е докоснат от модата но SUV и запазва своето присъствие на пазара и очарование в очите на автолюбителите. И това е новото, седмо поколение на VW Multivan – безсмъртният хипарски бус, който беше символ на свободата през 60-те години на миналия век, когато - между другото - бе и полицейска кола, в която същите хипита бяха набутвани с палки при протестите им. Смяташе се и за образец на „народна машина“, а междувременно бе любимият служебен бус на банки и могъщи фирми.

Сега идва ново поколение, което вече е базирано върху универсалната платформа MQB, която е в основата и на модели като Golf и Tiguan. Multivan обаче е много различен от тях – далеч по-практичен, с възможности за трансформация от прост товарен фургон до наистина луксозен и бърз бус.

Дизайнът е класика, като великият силует се запазва, макар че става по-стремителен с добавянето на странични триъгълни прозорци пред вратите. Отпред има пълноценна радиаторна решетка и авангардни светлинни блокове. Широчината е 1,94 м, дължината е 4,97 метра  а височината - 1,903 м. Предлага се и удължена до 5,1 метра версия.

Интериорът е по-модуларен от всякога, като предлага ред различни вазмъжности за организация на вътрешното пространство. Може да има до 7 удобни седалки, като и възможности за превърщане в подвижан офис или закусвалня. Естествено предвидени са всички технологични възможности за свързаност, така че през интернет офисът да работи наистина пълноценно, докато отмята километрите на поредното служебно пътуване.

Възможностите на палтформата MQB се отразяват и на задвижванията. Освен богатата палитра на двигатели с вътрешно горене има възмжонст за монтиране и на хибридно  задвижване, обединяващо 1,4 литров бензинов двигател със 150 к.с. с елмотор от 85 кВт. То има системна мощност ог 218 к.с. и възможност за къси преходи изцяло на ток.

Назад



Коментари