Duster получава нов двигател

/ Информатор

Една от активните фирми на автомобилния салон в Париж е Dacia. Интересът към нея е голам иследва значителните й пазарни успехи. Dacia постигна най-добрите продажби през първо полугодие в цялата си история. Затвърждава третото си място на пазара на лични автомобили за индивидуални клиенти във Франция с ръст от 20,8%.  В Европа също има рекордни продажби с 281 206 регистрирани автомобила (+14,6%) и пазарен дял от 2,9% (+0,3 пункта) през първите 6 месеца. Dacia намира място в топ 5 на най-продаваните лични автомобили в Европа.

Тя преддставя нов авангарден бензинов дивгател за бестселъра си Duster, който има специално покритие на буталата, позволяващо по-добра динамика и подобрено управление на топлоотдаването. За намаляване на вредните емисии, новите бензинови двигатели с директно впръскване вече включват филтър за твърди частици (GPF).  Авангардният мотор се предлага в следните версии:

-130 к.с. (96 kW) при 5 000 об./мин. и максимален въртящ момент от 240 Нм при 1 500 об./мин., т.е. +5 к.с. в сравнение с предишното поколение
-150 к.с. (110kW) при 5 250 об./мин. и максимален въртящ момент от 250 Нм при 1 600 об./мин., т.е. +25 к.с. в сравнение с предишното поколение.

Друга важна новост и усъвършенстваната система Media Nav Evolution, която е обогатена с нови функии:
- Android AutoTM и Apple CarPlayTM, даващи достъп до най-добрите приложения за смартфони като Waze и Whatsapp, както и достъп до съобщенията ви директно от навигационния екран
- По-чувствителни на допир функционалности и подобрена смяна на екрана, предлагаща удобен достъп до менютата.  Новата версия на Media Nav ще бъде лансирана на същата цена като предишната версия. 



А има и една новост, която не е от технически характер, а засяга създаването на общност от фенове на румънската марка. Dacia отбелязва своя успех от 5 милиона автомобила, продадени в цял свят, с помощта на иновативни проект #DaciaRoadStories.

Той е подкрепен от над 1 милион фенове в социалните мрежи, които следяха и обогатяваха пътешествията на 9 инфлуенсъра в продължение на 2 месеца. С новия Duster те шофираха из Белгия, Швейцария, Германия, Дания, Великобритания и Франция. Техните незабравими истории и страхотни идеи за пътувания от общността са включени в пътеводителя #DaciaRoadStories, достъпен на https://daciaroadstories.com/fr/ или в Instagram.

В Париж Sandero Stepway ще бъде представен в три оригинални дизайна, създадени от Флора Джамс, Орели Абрик и Пиер Лансиен. Уеб потребителите предложиха своите дизайни за състезанието за лимитирана серия, проведено от марката от 6 до 25 юли. Трите дизайна ще открият втората част от състезанието, която ще се проведе от 2 до 13 октомври. Те ще бъдат подложени на гласуване от посетителите на щанда на Dacia в Париж и от уеб потребителите на страницата, посветена на Автомобилния салон на https://www.dacia.fr/.
Творението на победителя ще въплъщава новата лимитирана серия Sandero Stepway.   

Назад



Коментари