Жестоки тестове за новата Corsa

/ Информатор

Електричката е трупала опит в екстремните условия на лапландската зима

Новото поколение на Opel Corsa напусна лабораториите и вече трупа реален опит във възможно по-тежки условия. От януари, експертите на Opel отговорни за ходовата част, задвижването, електрониката, светлините и други области използват дългата зима в Шведска Лапландия за интензивни тестове в условията на свръхниски температури, върху замръзнали езера и покрити със сняг шосета. Те настройват електронно контролираните системи за стабилност, сцепление и антиблокиращата спирачна система върху настилки с ниско сцепление и при температури по-ниски от -30°C.

Инженерите на Opel прецизират настройките на ходовата част до най-малките детайли, така че новата Corsa да предлага най-високо ниво по отношение на безопасност, комфорт и динамика на пътя. Благодарение на климата и околната среда в Северна Швеция, те успяват допълнително да оптимизират интелигентните незаслепяващи IntelliLux LED® светлини, които ще бъдат въведени за първи път в  Corsa с новото поколение.

Едновременно с това, предпроизводствените модели с висока степен на завършеност и близост до серийните въртят обиколки в Тестовия център в Дуденхофен. Дългите прави се използват за подготовка на новото поколение за движение по аутобани, където Opel въвежда изключително високи стандарти за кормилното управление и ходовата част. „От първостепенна важност за нас е контролът на окачването. Всеки модел на Opel трябва да осигурява стегнато, прецизно управление, важен фактор при висока скорост на магистрала. Автомобилът никога не трябва да се чувства прекалено мек”, отбелязва развойният инженер Томас Ванке. Предпроизводствените автомобили също трябва да отговарят на най-високите стандарти за безопасност, като сигурно поведение при смяна на лентата и стабилност при спиране. Каросерията и ходовата част се тестват и при движение с висока скорост по овал – никоя част не трябва да трепти или да вибрира, както и да генерира шумове.

Предпроизводствените автомобили преминават и през финални тестове за електромагнитна съвместимост (EMC) в Лабораторията в Рюселсхайм. Те гарантират че електронните системи не са податливи на влияния. Автомобилът получава зелена светлина едва когато системите демонстрират своя имунитет срещу електромагнитни емисии. Новата Corsa вече премина през тестовете; електронните компоненти са оптимално защитени от влияния.

Последно, но не и по важност, Corsa – както множество други модели на Opel преди нея – е тествана до последния детайл от аеродинамична гледна точка във въздушния тунел на Университета в Щутгарт. След прецизен анализ на аеродинамиката и аероакустиката, новата Corsa е допълнително настроена за постигане на най-добрите резултати в тази област.

Назад



Коментари