Запознайте се: Новото BMW M5 CS!

/ Информатор

Вижте всички подробности от дизайна и конструкцията на баварския болии

Новото BMW M5 CS продължава традицията на особено спортните CS модели на BMW M GmbH. Ето и всички детайли от дизайна и конструкцията на тази изключително машина:

  • 4,4-литровият V8 двигател с мощност 467 кВт/635 к.с. превръща BMW M5 CS в най-мощния автомобил в историята на BMW M. Серийни са 8-степенната трансмисия M Steptronic с Drivelogic и задвижването на четирите колела M xDrive, което предлага и настройка 2WD за чисто задно задвижване.
  • Последователното олекотяване на конструкцията позволява понижаване на теглото с около 70 килограма спрямо BMW M5 Competition (среден разход на гориво: 11,3 – 11,1 л/100 км според NEDC; 11,3 – 10,9 л/100 км според WLTP, CO2 емисии (комбинирани): 259 – 254 г/км според NEDC, 259 – 249 г/км според WLTP). Настроените по нов начин пружини на предната и задната ос и още по-финия контрол на амортисьорите адаптират по-ниското тегло на автомобила и по-високия потенциал на серийните Track гуми Pirelli P Zero Corsa с различен размер на предната и задната ос (275/35 R 20 отпред и 285/35 R 20 отзад).
  • BMW M5 CS ускорява от 0 до 100 км/ч за само 3,0 секунди, след 10,4 секунди вече достига 200 км/ч. Максималната скорост е 305 км/ч (ограничена). 

  • На уникалното изживяване при шофиране на BMW M5 CS могат да се насладят до 4 човека, двама на М Карбон седалките тип „корито“ отпред и още двама на двете единични седалки отзад. Черната кожа Merino (отпред с фина структура) е с характерни контрастни повърхности и декоративни шевове в Mugello Red. Интегрираните подглавници – отпред с осветено лого на M5  – са украсени със силует на легендарния Нюрбургринг.
  • При M Alcantara воланът цитира класическите състезателни автомобили с маркировката на „12 часа“ в червена прозираща перфорация, лостчетата за превключване на предавките са изработени от карбон, декоративните бленди на спиците на волана са в черен хром.
  • Затвореното олекотено покритие на средната конзола замества обичайния среден подлакътник с капак.  То е тапицирано с кожа Merino Black с двойни червени декоративни шевове. В червен цвят са и емблемите CS на арматурното табло и между двете задни седалки.
  • Рамката на BMW бъбрековидната решетка, както и баджовете BMW M5 CS на бъбрековидната решетка, М хрилете на предните калници и задния капак, а също и 20-инчовите М ковани джанти с Y-образни спици (отпред: 9,5 J x 20, отзад: 10,5 J x 20) също са в екстровертен златист бронз. На лайстните на праговете са монтирани осветени баджове M5 CS.

  • L-образните светлинни елементи на BMW Лазерните светлини, които при включени къси и дълги светлини, както и при Welcome Light светят в жълт вместо бял цвят като при моторните спортове и напомнят за успешните GT състезателни автомобили.
  • Предният капак, предният сплитер, корпусите на външните огледала, задния спойлер и задният дифузор на BMW M5 CS, както и M Power капакът на двигателя и шумозаглушителят на всмукателния колектор са изработени от армирана с въглеродни нишки пластмаса (CFRP), а отчасти и от видим карбон.
  • Серийни са M5 CS спортната изпускателна система от неръждаема стомана с четири пуристки накрайника и М Карбон керамичните спирачки, спирачните апарати са червени, по желание златисти.
  • Освен цветът Brands Hatch Grey metallic ексклузивно се предлагат матовите лакови покрития BMW Individual Frozen Brands Hatch Grey metallic и Frozen Deep Green metallic.
  • Въвеждането на пазара стартира през пролетта на 2021 година, цената за България е 349 000 с вкл. ДДС. 

  • Карбонови корпуси на външните огледала
  • Изцяло карбонов преден капак, вентилационни отвори с апликации от видим карбон
  • Рамка на BMW бъбрековидната радиаторна решетка в златист бронз
  • L-образни светлинни елементи в BMW Лазерните светлини, които при Welcome Light, къси и дълги светлини светят в жълт вместо в бял цвят
  • Нови настройки на пружините на предната и задната ос
  • Най-мощният двигател в автомобил на BMW с 476 кВт/ 635 к.с. и 750 Нм
  • Преден сплитер от карбон

  • Ексклузивни матови лакови покрития BMW Individual: Frozen Brands Hatch Grey metallic и Frozen Deep Green metallic
  • Заден спойлер от карбон
  • Още по-фин контрол на амортисьорите
  • Track гуми Pirelli P Zero Corsa серийно
  • Понижаване на теглото с около 70 кг
  • Четири ауспухови накрайника от неръждаема стомана
  • Обозначения на модела на бъбрековидната решетка и задния капак, както и на лайстната на хрилете в златист бронз
  • 20-инчови М ковани джанти с Y-образни спици в златист бронз
  • М карбонови керамични спирачки с червени спирачни апарати като част от серийното оборудване

  • M Alcantara волан с маркировка на „12 часа“ в червена прозираща перфорация – като при класическите състезателни автомобили12,3-инчов дисплей 

  • Обозначение CS

  • Понижено тегло благодарение на олекотената средна конзола (без отделение за вещи) 

  • Всички подглавници със силует на легендарния Нюрбургринг Лостчета за превключване на предавките от карбон

 

  • Таван от Alcantara
  • Обозначение на CS между двете задни седалки
  • Отделни седалки отзад (общо 4 места за седене)
  • Тапицерия на седалките от черна кожа Merino и акценти в Mugello Red
  • М Карбон предни седалки тип „корито“
  • Лайстни на праговете с осветен бадж M5 CS

 

Назад



Коментари