Виртуален „Мондиал“ предлага DS

/ Информатор

През интернет може да се направи въображаема, но съвсем реалистична обиколка на фирмения щанд в Париж

Автосалоните са обречени на промяна или на изчезване, като все още никой не знае какво ще е бъдещето им. „Мондиалът“ в Париж търси активно новите форми и начини на работа, които да запазят присъствието на големите автоизложения в общественото мнение и значението им за бизнеса. Организаторите разчупават програмата, разширяват активностите – както във времето, така и в пространството. Автосалонът започва вритуално доста преди да отворят залите, а из Париж на няколко места са изнесени експозиционни площи. Тепърва ще се види дали това е имало смисъл, защото новите технологии наистина променят всичко.

DS също дава своя принос, като лансира нещо като „виртуален автосалон“. Фирменият щанд може да бъде разгледан дистанционно съвсем подробно и интерактивно от компютъра в къщи. Можете да проверите сами, като натиснете тук . А дали това ще помогне или не на панаирния бизнес в епохата на дигиталните медии е отделен въпрос.

 

Назад



Коментари