Таварес очерта бъдещето

/ Информатор

Не всички от 14-е марки на Stallantis ще се запазят, но засега са необходими

Някои от 14-те автомибилни бранда, които сега са в рамките на концерна Stallantis, може би ще изчезнат в по-далечно бъдеще, но засега всички те са необохидими за прехода към новата мобилност, е заявил изпълнителният директор Карлос Таварес. Той е участвал в уебкаст (дискусия по Интернет) в рамките на изложението за електроника CES.

Голямата новина за Stallantis от това изложение е договорът с Amazon, която що осигури достъп до ред нови функционалности и комуникационни екстри за шофьорите на Peugeot, Citroen, Opеl, Chrysler, Jeep и останалите.  Брандовете са общо 14, а от тях ще оцелеят онези, коитопоказват добра динамика и пазарни резултати, е пояснил Таварес. Засего обаче всички имат своя шанс, а той зависи от представянето им в сложния преход за бизнеса. Таварес е планирал инвестиции от 40 млрд евро за пруминаването към новата мобилнос, в която автомобилнит ефирме няма да са само производители на двигатели и каросерия, но и“доставчици на мобилност“, заедно с ред сврързани услуги.  

За таварес този преход сще се опира на 4 основни „стълба“ – електрически платформи, нови инфоразвлекателни системи, доставка на услуги онлайн и намаляване на сложността. А синергията между 14-те актуални бранда ще намали значително разходите по прехода, смята Таварес.   Пратнорствата с технологични гигнато, като това с Amazon съще се необходими аз намаляване на разходите и постигане на максимална ефективност. Важно стратегическо партньорстав действа и с BMW за разработка на системи в помощ на шофьора, както и с LG Samsung в областта на батериите.     

Назад



Коментари