Приключенията на Suzuki в Токио

/ Иноватор

Специфични, че и екстравагантни прототипи са подготвени за далукоизточния автосалон

За Suzuki автосалонът в Токио е особен, може да се каже роден. Затова и фирмата се е постарала да мобилизира потенциала и да развихри въображението на своите дизайнери и инженери, за да се пресдтави по впечатляващ начин пред японската публика. И го е постигнала със серия прототипи, които другаде по света биха били възприети като екстравагантни и твърде далечни от производство. В Япония обаче нещата не винаги са такива, каквито изглеждат на пръв поглед. От богатството на всевъзможни идеи току вуж тръгнала някоя съвсем реалистична производствена машина. То и без това за автомобилите настава време на неограничени възможности та никой не знае какво точно ще се продава или харесва в следващата петилетка, да не говорим за десетилетие.

А ето ги и самите експонати:

WAKU SPO

Прототип със симпатичан муцуна и трансформируема задна част, която може да променя колата от нещо като седан в нещо като комби. Залага се на хибридно задвижване, макар да не е ясно дали този прототип въобще ще тръhне да се движи.

Оформянето на интериора и на контролното табло е въпрос на личен избор на шофьора – нещо, което може и да стигне до реалните коли.

 

 HANARE

Прототип на самоупрвляващ се минибус, осигуряващ много простор за пътниците си, според пресъсобщението.

Японската представа за вътрешен простор обаче е много различна от европейската, така че тук трябва да се отнасяме скептично.

HUSTLER

Малък кросоувър, който на пръв поглед, ако стигне до конвейер, може да бъде интересен наследник на специфичния миниван Wagon R.  

Най-вероято обаче тази машина, ако стане серийна, ще бъде насочена изключително към японския пазар, където обичат подобни играчки.

Подвижна амбулатория

Всъщност тази машина има едно много позитивно послание, което трудно маже да се опередели. Насочена е към помощ – било на родители, развеждащи децата си, било на пострадали от някакви бедствия.

Има място за повавен ан бебе илиза обгрижване на ранени. А екстериорът изглежда скучен, което е нормално за кола с по-благородна мисия от това да се харесва.  

 

Назад



Коментари