Peugeot търси „лъвовете на нашето време“

/ Информатор

Нова маркетингова кампания идва с новата емблема, която тръгва на шествие по всички дилърства

Peugeot промени своята брандова идентичност, като доброто старо възправено лъвче от емблемата – графично почти като на българския герб – вече ще бъде заменено със стилизирана лъвска глава в профил.

Новата емблема бе представена чрез интернет лично от изпълнителната директорка Линда Джаксън, подпомагана от главния дизайнер Матиас Озон. Изработването на новата графика е отнело 4 години, разказа Озон.

Лъвът е вписан в хералдически щит, като графиката е много изчистена и едноизмерна. Това е наложена не само от есеттиката, но  и от технологичните изисквания на дигиталната епоха, както и на типографията.

Всъщност с официалното показване на новата емблема започва и една масирана кампания по цял свят. Скоро лъвската глава ще украсява дилърствата навсякъде, ще се „усмихва“ (по лъвски) от сайтве, екрани и лъскави страници.

Така ще изглеждат шоурумите на Peugeot и в България

На представянето Линда Джаксън,съобщи, че до края на годината над 80% от новите коли с лъвче на радиаторната решетка ще бъдат електрифициарни, като клиентите ще имат на разположение „силата на избора“ – възможнест да предпочетат банзиново, хибридно или електрическо задвигжване. 

Започва и оригинална маркетингова кампания „Лъвовете на нашето време“, която ще популяризара новата брандова идентичност и ще търси пътища към клиентите.

 

Назад



Коментари