Осмо издание на Зелените оскари

/ Информатор

Започна записването за участие в конкурса на b2b Media “Най-зелените компании в България”

Осмото издание на конкурса “Най-зелените компании в България”вече започна. Кандидатстването продължава до 4 май 2018 г., а ранните кандидатури се приемат до 20 април 2018 г. „Зелените оскари”се превърнаха в емблема на отговорния и екологичен бизнес. Отличията на конкурса са в синхрон с развиващата се бизнес среда в България, както и призовете за личности, компании, общини и неправителствени организации.

Да превърнеш грижата за околната среда в приоритет, да възпиташ бизнеса в отговорност към инвестицията и в ангажимент към екологията, да стимулираш компаниите ежегодно да доказват своята зелена политика - това отчитат като принос организаторите на конкурса и участниците в журито през годините назад.

Катя Димитрова, която е сред оценителите на проектите, споделя:

"Докато в началото на конкурса по-скоро такива практики имаха големите мултинационални компании, в последните години всъщност виждаме все повече български участници, независимо от мащаба на тяхната дейност, тоест наистина зелената идея и устойчивите практики в тази посока вече намират място и при по-малки компании. При стартъпи, при иновативни компании. Фактът, че тази идея се разпространява и популяризира за мен е изключително позитивна за развитието на нашия пазар като цяло".

“Истината е, че през годините сме имали идеи да даваме зелена малинка – една негативна награда, с която да подчертаем, че има и такива организиации, които се държат лошо по отношение на околната среда. В крайна сметка винаги стигаме до заключението, че този подход не е в синхрон с идеята на конкурса – който цели да стимулира тези, които имат позитивни практики по отношение на природата и заобикалящата среда. Искаме да посочим най-добрите инвестиции и политики и по този начин, осветявайки ги, да запалим и останалите”, казва Надя Маринова, главен редактор на b2b Media и иницатор на конкурса.

Марина Стефанова, член на журито припомни: “Днес зелените практики са задължителни като елемент от устойчивото развитие на всеки един бизнес, без значение дали си в сферата на финансите, дали си в сферата на тежката индустрия или минното дело. Така че днес е вече задължително – големите компании са длъжни да разкриват своя екологичен отпечатък”.

Набирането на предложенията започна. Компаниите кандидатстват със свои проекти, чрез попълнен онлайн формуляр на сайта: green.b2bmedia.bg.

Официалната церемония по награждаването ще е на 11 май 2018 година от 19 часа.

Партньори на конкурса са: Пощенска банка, Екопак, Загорка АД, БДВО, БАПРА, БАИТ, Българо-румънската търговска камара, Българска асоциация по рециклиране, БААИК, БСК, Българския автомобилен клъстер, Българска асоциация по водите, Българска мрежа на глобалния договор на ООН, Агенция 3con, Параграф 42, CEED Bulgaria, BNI, Pure water

Медийни партньори са: БНР, Агро тв, Военен телевизионен канал, manifesto.bg, Espresso news, Business lady, Агенция Cross, в. 19 минути, списание Слава, autoobserver.bg, INSmarket, fakti.bg

Назад



Коментари