Обади се на своето BMW!

/ Иноватор

Your World. My BMW. Мобилно приложение от ново поколение

Сега за клиентите на BMW на 30 европейски пазара, Китай и Корея се предлага мобилно приложение от ново поколение: My BMW App е с нов дизайн, с интуитивен и опростен потребителски интерфейс и с нови услуги за подпомагане на индивидуалната електрическа мобилност.

„С новото поколение приложения ние правим поредната стъпка по отношение на дигиталното изживяване на нашите клиенти и с него отговаряме на повишените изисквания към дигиталните услуги и функции“, казва Петер Хенрих, Senior Vice President BMW Group Connected Company Customer. „С My BMW App и MINI App напълно интегрираме нашите автомобили в дигиталния лайфстайл на нашите клиенти. Приложенията предлагат множество полезни функции както за всекидневната употреба на автомобила, така и за индивидуалното взаимодействие с нас като марка, което развиваме последователно.“

Щефан Дурех, Senior Vice President BMW Group Connected Company Development, Technical Operations, допълва: „My BMW и MINI App поставят нов стандартза лесно използване, сигурност и надеждност. Обратната връзка и поведението на потребителите  на предишното поколение приложения бяха от основно значение в процеса на разработка. И двете приложения (My BMW и MINI App) съдържат популярни и често използвани функции, а новата платформа ни предлага възможност непрекъснато да разширяваме обхвата на функциите и да ги допълваме в съответствие с потребностите на клиентите."

Преглед на акцентите:

  • My BMW App е новият универсален интерфейс към автомобила. Мобилното приложение показва информации за неговото състояние и в зависимост от оборудването позволява активирането на функции от дистанция (напр. локализация на автомобила, отключване и заключване на вратите, наблюдение на зоната около автомобила (Remote 3D View) и др).
  • Интегрираната функция за търсене позволява лесно откриване на цели и директното им изпращане от приложението към навигационната система на автомобила. Възможно е и прехвърлянето на цели от приложения на други производители. Картата изобразява актуалната ситуация на пътя, бензиностанциите и зарядните станции, както и възможностите за паркиране.
  • През My BMW App клиентите получават информация за наличните Remote Software Upgrades и могат удобно да ги изтеглят в дома си, преди да ги прехвърлят и инсталират в автомобила. С  Remote Software Upgrades BMW Group редовно предлага на клиентите си с BMW Operating System 7.0 нови и подобрени дигитални функции, както и възможността винаги да поддържат софтуера на автомобила си на най-актуалното ниво.
  • BMW Digital Key, с който iPhone се превръща в автомобилен ключ, чрез My BMW App може удобно и само с няколко стъпки да бъде настроен за автомобилен ключ (автомобилът трябва да е оборудван с необходимия хардуер). След това BMW може да бъде ползвано без физически ключ от собственика и до 5 други лица. По желание може да бъде споделян и ключ с ограничени права, например с понижена максимална скорост – идеалният вариант за начинаещи водачи.
  • С My BMW в автомобилите с BMW Operating System 7 навлиза и Amazon Alexa. След като клиентите са свързали своя акаунт в Amazon с приложението, гласовата услуга може да бъде ползвана в автомобила чрез активиращата дума „Alexa“ или натискане на бутон. По този начин е възможно чрез гласова команда да се стартира възпроизвеждане на музика, да се следят новини, да се управляват съвместими Smart Home устройства или да се получи достъп до хиляди skills. В началото Alexa ще е достъпна в Германия, Австрия, Испания, Италия и Великобритания. От март 2021 година гласовата услуга ще бъде разширени и за други пазари.
  • Приложението предлага разширени функции за електрифицирани автомобили на BMW, напр. подобрен обзор върху електрическия пробег, статуса на зареждането и историята на зареждането. С помощта на таймера за зареждане и климатизация клиентите могат да оптимизират процеса на зареждане, като дефинират определени периоди и часове на потегляне. Освен това автомобилът може да бъде кондициониран предварително (например чрез затопляне през зимата или охлаждане през лятото) с цел повишаване на комфорта.
  • С въвеждането на BMW Points се възнаграждава електрическото шофиране с BMW Plug-in хибриди: клиентите натрупват точки, след което могат да ги заменят за свободни контингенти от електроенергия за зареждане на BMW Charging. С My BMW App винаги могат да следят и управляват своите BMW Points. В момента BMW Points вече се предлагат в Белгия, Германия, Франция, Австрия, Холандия и Швейцария.
  • Персонализация: веднъж въведени в персонализиран профил BMW ID, индивидуалните предпочитания могат да бъдат настроени бързо и автоматично във всяко актуално BMW. Благодарение на My BMW App регистрирането в автомобила е още по-лесно – вместо ръчно въвеждане на потребителско име и парола е достатъчно лесното сканиране на QR код за сигурно прехвърляне на потребителските настройки. Чрез приложението е възможно и избиране на индивидуална снимка на профила, която автоматично се прехвърля в автомобила.
  • My BMW App е базовата предпоставка за вход в екосистемата на BMW. То позволява директен контакт с BMW сервизния партньор, с приложението клиентите могат постоянно да следят и нуждата от сервизно обслужванена техния автомобил. При необходимост е възможно и директно уговаряне на час за сервизно обслужване през приложението. При проблеми с автомобила през приложението се осигурява връзка с BMW RoadAssistance. При дадено разрешение сервизният персонал вижда местоположението на автомобила и неговият статус, за да може незабавно да се осигури помощ. В същото време клиентите ще могат да следят и придвижването на сервизния автомобил. Чрез приложението е възможно и лесно свързване с BMW ConnectedDrive Store и BMW Online Shop.

Приложенията от ново поколение могат да бъдат изтеглени безплатно от Google Play Store и Apple App Store. От средата на 2021 година My BMW ще е налично на 23 езика и в над 40 държави – сред тях и САЩ, Канада, Бразилия и Мексико, както и други пазари от региона на Югоизточна Азия.

Назад



Коментари