Кампания „Изкаляй своя Duster“

/ Информатор

Dacia стимулира по-пълноценното използване на всъдеходните машини на Острова

Дилърът на Dacia във Великобритания подхвана една от най-необичайните маркетингови кампании в бизнеса. Собствениците на Duster са поканени да „изкалят без страх своите машини“, а пък фирмата им обещама безплатно измиване - ако те са наистина мърляви. Целта на кампанията е да научи хората, че Dustеr е всъдохед с реални възможности, които те обикновено не подозират. Проучване на 1000 собственици е показало, че  40% от тях никога не са излизали извън асфалта, асамо 17% са декларирали намерения да излизат в офроуд-авантюра. За сметка на това повечето то тах мият и лъскат колите си ежеседмично.

Така се родила идеята фирмата да предложи безплатно почистване на наистина калните коли с инициативата Mud Wash.  Целта е хората да се впускат в офроуда по-безгрижно, за да опознаят възможностите на колите си и да ги използват по-пълноценно.  Предлагат се и възможности за екскурзионни приключения – излет за каране на сърф до залива Фистрал и за каякинг в бурните води на Уелс. Duster е най-продаваният SUV на пазара във Великобритания, но оказва се, хората всъщност не познават качествата му, а го купуват най-вече заради изгодната цена.

Назад



Коментари