Как вирусът удари бизнеса на PSA?

/ Анализатор

Продажбите за тримесечието са в спад с 29%, а приходите падат с 15%

PSA публикува резултатите си за първото тримисечие на 2020 година, които дават яснота върху финансовия удар, нанесен на компанията от кризата с коронавируса. Приходите са спаднали с 15%, но все пак в касата са постъпили значителните 15,2 млрд евро. Продажбите на автомобили са в спад с 29,2%, (до 627 024 бройки). При отделните брандове най-силен е спадът при Opel (-35%), следван от Citroen (-28,6%), Peugeot (-26,2%). DS бележи ръст от +9,9%, който се дължи на активизирането на бранда през тази година и на лансирането на малкия кросоувър DS3 Crossback.

Кризата с коронавируса нанася тежък удар върху бизнеса на PSA през март, тъй като основните й търговски райони – Европа и Латинска Америка тогава навлизат в период на карантина и спиране на търговията.  „Грипата се подготвя изцяло за възстановяване на бизнеса като има досатътчмон финансови резерви и намалява разходите в един хаотичен икономически контекст“, обявява финансовият директор Филип дьо Ровира.   

Назад



Коментари