Искате нещо ново – опитайте с MAHINDRA!

/ Информатор

Индийската автомобилна империя стъпи официално на българския пазар чрез ASTRECO MOTORS

И нека скептичните усмивки към индийските фирми да позамръзнат! Mahindra е автомобилен и промишлен гигант, по-голям от Tata, която спаси Jaguar и Landrover. Тя не просто задоволява един огромен и бурно развиващ се пазар, но напредва смело в глобализацията и всъщност е най-големият производител на трактори в света. В трудните години, когато всички се свиваха и икономисваха, те се къпеха в свободни пари и днес индийската фирма е собственик на легендарното дизайнерско ателие Pininfarina, както и на корейската  Ssang Yong Motors и на мотоциклетното подразделение на  Peugeot.

Този гигант, все още непознат у нас, представи част от продуктите си за българския пазар на Меджународния технически панаир Пловдив 2018. Официален дистрибутор и партньор на индийската марка у нас ще бъде ASTRECO MOTORS, част от Astreco Holding, в който влизат и първите дилърства на бранда в България – Бултрако Моторс.

„Днес полагаме ново начало с автомобилната марка Mahindra и новата ни компания Астреко Моторс, неин официален представител за България. Първият оторизиран дилър ще бъде добре познатият ви Бултрако Моторс с клоновете си в София, Пловдив и Варна, който също е част от Астреко Холдинг. В най-скоро време ще разширим дилърската мрежа“, заяви Костадин Грозданов, изпълнителен директор на Астреко Холдинг по време на пресконференция на Международен панаир Пловдив.

Специални гости на събитието бяха Джоуз Ебенийзър, оперативен директор, и Манмиит Чабра, регионален мениджър развитие дилърската мрежа на европейската секция на Mahindra. Те представиха официално моделите KUV100, номиниран за „Златен медал“ на Международния панаир Пловдив, и 7-местния XUV500 и предварително разкриха подробности за бъдещ нов пикап от Индия, който ще дебютира през 2019-а година

По време на изложението автомобилите KUV100 и XUV500 бяха представени на щанда на Бултрако Моторс.

KUV100, основната премиера на марката за българския пазар, идва при нас броени месеци след европейската си премиера през април в Милано. Автомобилът е компактен градски SUV с дължина 3,7- метра, инсетересн дизайн и  просторно купе с 5 реални места. Оборудван е с 3-цилиндров 1,2-литров Euro 6 двигател mFalcon G80 с многоточково впръскване и променливи фази на газоразпределение на двата вала. Има мощност 82 к.с.и 115 Нм въртящ момент.

KUV100 е глобален модел – израз на желанието на индийския производител да разшири стратегическото си присъствие в Европа. Mahindra Europe има представителства  в 10 страни, от които водещи са Италия и Испания. Компанията вижда отличен потенциал и в Източна Европа и България.

Името му идва от “Kool & Trendy generation Utility Vehicle“ и сам по себе си KUV100 олицетворява ДНК-то на Mahindra.

Индексът 100 означава размера и класа на модела, така че това е най-малкият автомобил в гамата на Mahindra, където флагманът е XUV500.  Въпреки компактните си размери KUV100 ни изненадва с комфортен интериор, достоен за автомобили от доста по-висок клас и предлага пет врати, пет реални места за петима възрастни с достатъчно място за раменете и краката им.

Салонът е проектиран с внимание към детайлите и е решен в двуцветно изпълнение на тапицериите. KUV100 не отстъпва от конкурентите си с 243-литровия си багажник (473 литра със сгънати задни седалки). Салонът е изпълнен с много на брой отделения за дребни предмети, като поставки за вода на всяка врата, практични поставки за очила и хладилна жабка за ниво на оборудване K8. Изключително полезен е почти невидимият тайник за безопасно съхранение на ценни вещи пред пътниците от задния ред.

Структурата на каросерията включва деформируеми високоустойчиви стоманени панели, като по този начин е осигурена безкомпромисна безопасност. Задните места са със система Isofix за детски седалки. Високо раположеният преден капак е разработен така, че рискът от нараняване на пешеходец е сведен до минимум. Мултифункционалните дневни LED фарове излъчват интензивен и ясен сноп светлина, спирачната система с ABS и EBD е с дискови спирачки отпред и барабанни отзад. KUV100 е оборудван и с ESP+TCS (тракшън контрол). Част от стандартното обзавеждане е пълноразмерната резервна гума, нещо, което малцина производители вече предлагат.

 

Окачването отпред е независимо, тип McPherson със спирални пружини и газови амортисьори, а отзад - полунезависимо, с торсионна греда, спирални пружини и хидравлични амортисьори.

Цените за KUV100 K6+ започват от 22 490 лв. с ДДС; по-оборудваният KUV100 K8 струва 24 990 лв. с ДДС.

Актуалният флагман в SUV гамата на Mahindra е XUV500. Моделът е първият монокок на марката, който блясва  с отлично съотношение между мощност и маса, безпрецедентно управление и комфортна возия.  Размерите му са наистина впечатляващи, а вътрешното пространство напълно им отговаря благодарение на седемте места.  Пространството в интериора е повече от изненадващо. Трите реда анатомични кожени седалки позволяват на всички пътници да пътуват в абсолютен комфорт.

XUV500 се предлага в три нива на оборудване - W6, W8 и W10 с опции за 4x4 & 4x4. Версията W10 идва със затъмнени стъкла, осветление в праговете на вратите с надпис XUV500, и електрически панорамен покрив със система против защипване, 18-цолови джанти от алуминиеви сплави с ефект Аnthracite diamond cut и хромирани лайстни на стъклата.

XUV500 предлага и така наречения Entertainment Pack, включващ два монитора, вградени в задната част на предните подглавници и първокласна аудиосистема с DAB радио.

Системата за четири задвижващи колела AWD може да бъде деактивирана и тя сама автоматично ще разпределя въртящия момент между предния и задния мост благодарение на електрониката. По този начин комфортната „езда“ е гарантирана за всякакви терени.

Окачването е разработено в тясно сътрудничество с британската марка Lotus, така че да е подходящо както за асфалтирани пътища, така и за офроуд. За да предоставя постоянно оптимално управление независимо от пътната настилка, инженерите са заложили на независимо, тип McPherson отпред и на Multilink със спирални пружини и стабилизираща щанга отзад.

Двигателят е 2,2-литров турбодизелов Euro 6 с мощност 140 к.с. и въртящ момент 300 Нм при 1600 - 2800 об/мин. Това осигурява изключителна динамика дори при ниски обороти, съчетава икономичност с магистрална пъргавина при необходимост от изпреварване.

MAHINDRA XUV500, W6, FWD

38 990 лв. с ДДС

MAHINDRA XUV500, W6, AWD

43 990 лв. с ДДС

MAHINDRA XUV500, W8, FWD

46 990 лв. с ДДС

MAHINDRA XUV500, W8, AWD

51 990 лв. с ДДС

MAHINDRA XUV500, W10, FWD

50 990 лв. с ДДС

MAHINDRA XUV500, W10, AWD

55 990 лв.с ДДС

 

Mahindra XUV500 е със стандартна 5-годишна гаранция или 100 000 км ползва данъчен кредит.

Назад



Коментари