Hyundai пропуска Женева

/ Информатор

Ще се търсят иновативни начини за комуникация на новостите

Hyundai официално обяви, че ще пропусне автосалона в Женева през март, като официалното обяснение е, че фирмата щe търси различни, по-иновативни начини, за да представи своите новости пред широката публика. Досега от най-авторитетния международен автосалон са се отказали още Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover. Под въпрос са и други производители, макар че до откриването на изложението в „Палекспо“ остава по-малко от месец.

Новите стратегии на фирмите все по-често пренебрегват автосалоните като ги заместват или с други събития от рода на изложения за електроника или Фестивала на скоростта в Гуудууд. Възходът на интернет-медиите и социалните мрежи промениха и комуникационните канали, така че всичко в тази област може да претърпи доста радикални промени в близките години. А новостите на Hyundai ще стигнат до публиката си чрез интернет и без автосалон. И може би по-ефикасно, отколкото ако  бе платен скъпия щанд в Женева.

Назад



Коментари