Електрически подвиг на Stellantis
През септември е постигнато лидерство при електричките в Германия. Благодарение най-вече на Opel

Гигантът Stellantis, чиято сърцевина е Peugeot-Citroen, зае първото място в сегмента на електрическите автомобили в Германия през месец септември с реализирани близо 7300 продажби, с което постигна около 23% пазарен дял, според данни на Федералната служба за автомобилен транспорт (KBA). Така всеки четвърти новозакупен BEV от германците е с марка на Stellantis.
В колекцията от брандове, освен френските влизат Opel, Fiat, Chrysler. В случая с Германия особено полезен бранд е Opel. В топ 5 за страната влизат Opel Corsa Electric (на второ място) с около 2200 единици, следван от Fiat 500 Electric (на трета позиция) с близо 1800 автомобила и Opel Mokka Electric (четвърти в класацията) с около 1300 единици.
„Септември беше забележителен месец за Stellantis в Германия - станахме номер едно на пазара за електрически превозни средства с батерии. Това постижение показва отличното позициониране на нашите BEV предложения, които отговарят на клиентските очаквания. Благодаря на всички наши търговски партньори и целия екип на Stellantis – коментира Ларс Бялковски, управляващ директор на Stellantis в Германия. – Бъдещето е електрическо.
Поставихме си тази цел в стратегическия план Dare Forward 2030 и работим за постигането ѝ всеки ден.“ Уве Хохгешурц, главен оперативен директор на Stellantis за региона на Европа, допълни: „Продължаваме електрификацията в Европа, като подготвяме няколко BEV предложения и ще удвоим броя на изцяло електрическите модели до края на 2024 г. В началото на годината си поставихме за цел да разширим позицията си в Германия и да намалим разликата си с местния пазарен лидер. През септември не само постигнахме това при електрическите автомобили, но дори заехме първата позиция!“
Коментари