Експанзионистична година за Euro Repar

/ Информатор

Освен в България, глобалната сервизна мрежа се разви в Русия, Мароко, Гърция, Саудитска Арабия и Швеция

Сeрвизната мрежа Euro Repar Car Service, подкрепяна от PSA Group, отчита силна година в разширяването на своя географски ареал. През годината тя се разпространи в 6 нови страни - Русия, България, Мароко, Гърция, Саудитска Арабия, Швеция.

 У нас услугата бе представена от „София Франс Ауто“ през октомври, като тогава имаше 8 серзвиза, отговарящи на стандартите и поели съответните ангажименти. Мрежата включва над 3 200 сервиза в цял свят. През 2018 г. тя преследваше и своята географска експанзия в държавите, в които вече присъстваше, достигайки 730 сервизни центрове в Испания, 400 в Германия и в Китай, повече от 150 в Обединеното кралство, 100 в Бразилия и 20 в Аржентина. Като цяло 1000 нови сервизни центрове се присъединиха към мрежата през 2018 г. Целта е да се достигнат 10 000 сервизни центрове до 2023 г.

 

Във Франция мрежата е най-голямата за автомобилни механични ремонти с повече от 1400 сервизни центрове. На 14-ти ноември 2018 г. тя спечели наградата за Независима мрежа на годината от професионалното списание Décision Atelier – връчена за първи път на мрежа, подкрепяна от производител.

Euro Repar Car Service предлага всички предимства на местния сервизен център – приятелско обслужване и отлична стойност, поддържани от увереността, че работата ще бъде свършена добре, на справедлива цена. Всичко това с допълнителното доверие, което може да предложи само една международна компания.  Мрежата покрива широк спектър от услуги:  проверка на маслото, обслужване, гуми, спирачна система, климатична система, акумулатори, видимост, изпускателна система, ангренажни ремъци, окачване, годишни технически прегледи, механични ремонти и пакетни сделки.

Euro Repar Car Service е важен актив в стратегията на PSA Group, свързана със следпродажбеното обслужване на всички марки, която включва покриване в световен мащаб на всички нужди на клиентите след покупката, независимо какъв е техният бюджет, марка или възраст на автомобила. Тази стратегия играе важна роля в глобалния стратегически план на PSA Group Push to Pass, който цели да разшири клиентската база на Групата.

Назад



Коментари