Двусмислена реклама на Chrysler

/ Информатор

Всъщност може да е и вулгарна, зависи как се разбира глагола „смуча“

Провокативна реклама пусна Chrysler за минивана Paсifica в САЩ. Разиграва се сценка на телевизионна игра с въпроси за хибридите – хитър начин да се изтъкнат някои техни качества – в случая пробег и данъчни облекчения. Правилният отговор на въпроса „защо не карам хибрид?“ обаче е „Защото смуча“.

Това е буквалното значение на глогала Suck в английския, като там той има същия сексуален подтекст, като в българския. Само че там той е доста по-многозначителен и може да означава и нещо загубеняшко. Освен това се употребява по-масово в ежедневния език, което не го прави натрапчиво циничен. Все пак рекламата е твърде провокативна и фирмата е трябвало да даде обяснения.  

Назад



Коментари