Бранд-революция при Bugatti

/ Информатор

Изключителните автомобили от Молсхайм раждат нова свръхлуксозна марка

Засега Bugatti са най-луксозните автомобили на планетата, но скоро зад това име ще се продават и ред други скъпи стоки. Защото вече започна трансформация на легендарната автомобилна марка в по-цялостен бранд, с който да се продават всевъзможни свръхлуксозни неща За тази цел в Молсхайм са наели специализараната агенция Interbrand, която се смята за успешна в стратегията на брандинга.

„В началото, през 2005, ние изградихме всичко около Veyron и ексцентричностите на Еторе Бугати. После се променихме с Chiron, но междувременно и светът се промени. Когато бе представен Veyron още нямаше смартфони. Сега трябва да търсим ново позициониране“, обяснява Хендрик Малиновски, директор маркетинг и продажби на фирмата.

 

Новото начало идва с ново лого, както и с нов оттенък на фирмения син цвят. Невероятната история на Еторе Бугати продължава да вдъхновява рекламата, а новото лого вече се вижда на по-широка гама продукти. Всъщност сътрудничеството с луксозните марки вече е започнало – примерно със специално шампанско, часовници и дори маси за билярд. И това ще подължава. Нищо чудно след време автомобилните корени на Bugatti даже да се забравят.

 

Назад



Коментари